Szállítás
Szállitási feltételek
1. A www.cipomarket.hu webáruház böngészésével és használatával kijelented, hogy elolvastad és elfogadtad a www.cipomarket.hu használatára és szolgáltatásaira vonatkozó szerződési feltételeket, adatkezelési elveket és annak minden pontjával egyetért!
Egyet nem értés esetén a rendszert sajnos nem használhatod!
2. Áraink minden esetben bruttó árak, az áfát tartalmazzák.
3. A szállítási díjat a rendelés értéke határozza meg, 60.000.-Ft felett a szállítás INGYENES, egyéb esetben az alábbi szállítási díjak érvényesek:
A csomagokat a GLS futár a futárszolgálat munkaidejében, 8 és 17 óra között szállítja ki a megadott szállítási címre (kérjük, minden esetben olyan címet adjon meg szállítási címnek, ahol a megadott időpontban elérhető).
Sajnos nem tudjuk garantálni, hogy csak a délelőtti órákban vagy meghatározott időintervallumban szállítson a futár, az ő beosztása nem cégünk által történik, amennyiben nem tudja egész nap átvenni a csomagot úgy kérjük, inkább Csomagpontot válaszd kiszállítási címként, ahol a csomagot az általad választott időben veheted át.
A számlát a rendeléskor megadott e-mail címre küldjük. Kérjük a csomagot kézbesítéskor a futár előtt szíveskedj megvizsgálni, és esetlegesen a termékeken észlelt sérülés esetén kérd jegyzőkönyv felvételét vagy ne vedd át a csomagot. Utólagos, jegyzőkönyv nélküli reklamációt nem áll módunkban elfogadni!
4. Szállítási információk
a) Szállítási határidő a megrendelés visszaigazolásától számított 1-8 munkanap, több termék rendelése vagy akciós termék rendelése esetén 1-8 munkanap.
Amennyiben rajtunk kívül álló okok (beszállítási késedelem, készlethiány) miatt ez nem lehetséges, úgy telefonon vagy e-mailben értesítünk. Az e-mailben küldött visszaigazolás még nem jelenti a szerződés létrejöttét, csupán a megrendelés eladóhoz történő megérkezését igazolja, így az esetleges programhiba miatt visszaigazolt alacsony ár vagy készlethiány esetén az eladó nem köteles a termék leszállítására a visszaigazolásban látható feltételekkel.
b) A megrendelt árut a GLS csomagküldő szolgálat kézbesíti. Amennyiben a kézbesítő az áru átadását nem tudja teljesíteni, a csomagról értesítést hagy. Az értesítőn megtalálható a kézbesítő telefonszáma is, ezen lehet egyeztetni a következő kiszállítás időpontját.
c) A küldemény átvételekor még a kézbesítő jelenlétében ellenőrizd a csomag külső sértetlenségét. Ha a csomag sérült és nincs hozzá mellékelve sérülésről szóló kárfelvételi jegyzőkönyv, kérjük, ne vedd át a csomagot!
d) Előforduló áruhiány esetén küldd el címünkre a jegyzőkönyvet, és mi pótoljuk a hiányzó árucikket. Az esetleges további reklamációk érvényesítése érdekében kérjük, őrizd meg a csomag kifizetését igazoló bizonylatot.
e) A futár jelenlétében nincs lehetőség próbára, amennyiben a termék nem megfelelő a futár nem tudja visszahozni, a futárcég nem cégünk alkalmazottja, a visszahozatalhoz külön megbízás szükséges a futárcég felé. Amennyiben a termék nem megfelelő, minden esetben élhet a vásárló elállási jogával.
MEGKÉRÜNK, MINDEN ESETBEN OLYAN SZÁLLITÁSI CIMET ADJ MEG, AHOL A FUTÁR MUNKAIDŐBEN ELÉRHET, VAGY MÁS, MEGBIZOTTNAK ÁTADHATJA A TERMÉKET.
EGY RENDELÉSEN BELÜL KÉT SZÁLLITÁSI CIMET MEGADNI NEM LEHETSÉGES, HISZEN A FUTÁR IS MENETREND ÉS TERÜLETI FELOSZTÁS SZERINT DOLGOZIK, IGY AZON NAPKÖZBEN MÓDOSITANI LEHETETLEN. KÉRJÜK EZEN INFORMÁCIÓK SZIVES MEGÉRTÉSÉT!
Elállási jegyzőkönyv minta:
Elállási nyilatkozat
(csak a szerződéstől való elállási szándék esetén töltse ki és juttassa vissza)
Címzett (név, postai cím, e-mail cím, fax szám, telefonszám):
Alulírott kijelenti, hogy eláll az alábbi áruk adásvételétől:
Megrendelés időpontja /átvétel időpontja:
Fogyasztó(k) neve:
Fogyasztó(k) címe:
Bankszámla szám:
A fogyasztó(k) aláírása (kizárólag írásban történő értesítés esetén):
Dátum: