Gyakorian Írott Kérdések

1. Hogyan tudok vásárolni?

Vásároláshoz nincs szükség külön regisztrációra, ha már regisztrált akkor be kell jelentkeznie. A bejelentkezéshez felhasználói nevére és jelszavára van szüksége. Ha esetleg elfelejtette jelszavát akkor kattintson az "elfelejtettem a jelszavam"  hivatkozásra. Oda írja be az e-mail címét, és elküldjük Önnek az új jelszavát. Ezt később természetesen megváltoztathatja.
KÉRJÜK OLYAN SZÁLLITÁSI CIMET ADJON MEG, AHOL A FUTÁR EGÉSZ NAP ÁTADHATJA A TERMÉKET MUNKAIDŐBEN, A SZÁLLITÁS CIME A FUTÁRNAK TÖRTÉNŐ ÁTADÁS UTÁN NEM LEHETSÉGES, TÖBB CIM MEGADÁSA NEM LEHETSÉGES, HISZEN A FUTÁROK IS TERÜLETI FELOSZTÁSBAN DOLGOZNAK!
 
 
2. Mennyibe kerül a szállítás?

Házhoz szállítás esetén egységesen 1000 Ft kerül felszámításra.
 


3. Mit tegyek, ha meggondolom magam a rendeléssel kapcsolatban,
mégsem kérem a terméket?
 
Ezt megteheti, de kéjük, mindenképpen e-mailen mondja le a rendelését, igy semmilyen anyagi vagy jogi következménye nincs a lemondásnak. Amennyiben a terméket a futárszolgálatnak történő átadás után -melyről kap egy igazoló e-mailt- sem mondja le és ennek ellenére megtagadja az átvételt, cégünk fentartja a jogot, hogy az anyagi kár miatt, melyet az oda-vissza szállitás illetve csomagolási költségek okoznak, az adott cimre több rendelést NE teljesitsen!
 
 
4. Ha nem jó a méret, mit tegyek?

Ha a termék mérete nem megfelelő, akkor azt bármilyen készleten lévő termékre kicseréljük, illetve  ha van olyan méret a termékből, amire szüksége van, akkor arra is kicserélhetjük. Amennyiben a vételárat szeretné visszakapni, jelezze e-mailben, az info@markascipo.hu címen.  Cégünk minden esetben betartja a törvényi előírásokat, így maximálisan tiszteletben tartja a fogyasztókra vonatkozó elállási jog gyakorlását. Igyekszünk minél hamarabb visszautalni a vételárat a termék dobozában a vásárló által megadott bankszámlaszámra.
 
 
5. Mi a teendőm, ha cserélni szeretnék?

- Nem megfelelő méret, illetve amennyiben a termék bármilyen okból nem felel meg az elvárásainak, a termék cseréjének igényét kérjük jelezze e-mailben. A csere költsége: 1490 Ft. A termékről küldjön jól látható képeket, hogy megbizonyosodjunk a termék állapotáról. Amennyiben nem tud képeket küldeni, úgy saját költségen küldje vissza részünkre a terméket és a beérkezést követően küldjük Önnek a csere terméket (1-8 munkanap).Csere esetén a futárszolgálat az előre jelzett időpontban kiszállítja a csereterméket, a vásárlónak ekkor kell átadnia a cserélni kívánt terméket a számla fénymásolatával, illetve az esetleges árbeli különbözetet ekkor kell megfizetnie a futárnak.
 


6. Mi a teendőm, ha vissza szeretném kérni a termék árát?

Kérjük, elállási szándékát e-mailben, vagy postai úton jelezze felénk, majd küldje vissza a terméket a számlán található postázási címre. ( Tájékoztatjuk a Felhasználót, hogy a cipő doboza nem azonos a cipő csomagolásával. A cipő doboza az adott cipő azonosítására, paramétereinek rögzítésére és megfelelő tárolására szolgál, így a cipő tartozékának minősül. Elállás esetén a cipőt annak tartozékával, tehát a saját dobozával együtt kell sértetlen állapotban visszaküldeni, ellenkező esetben az elállást nem áll módunkban elfogadni. Felhasználó az ÁSZF elfogadásával kifejezetten tudomásul veszi, hogy a megrendelt cipő doboza a megrendelt cipő tartozékának minősül és kötelezi magát a jelen feltétel ellene kifogást vagy egyéb panaszt nem emel), és e-mailben jelezze,  hogy szeretné visszakapni az árát, melyre kollégánk visszajelez, hogy milyen címre adható fel a csomag.   Átutalással tudjuk visszaküldeni a termék árát az Ön által megadott bankszámlaszámra. Elállás esetén ( nem tetszik, az eredeti szín, stb...) a visszapostázás költségét a Vásárló állja.
Portósan feladott csomagot átvenni cégünknek nem áll módjában!
 
 
 
7. Hogyan küldjem vissza a nem megfelelő terméket? Ki állja a visszaküldés költségét?

A terméket az eredeti dobozában, bármilyen papírba becsomagolva postai úton, vagy futárszolgálattal is visszaküldheti nekünk a a számlán található postázási címre. Amennyiben az új termék hibás, úgy kérjük, előzetesen küldjön számunka fényképet a hibáról, mely esetben a visszaszállitást cégünk állja (új és használatlan termék esetén!). Elállás esetén ( nem tetszik, az eredeti szín, stb...) a visszapostázás költségét a Vásárló állja.

Portósan feladott csomagot átvenni cégünknek nem áll módjában!


8. Személyesen átvehetem a rendelésemet?

Személyes átvételi lehetőségek a Kosár oldalán a szállítási módoknál találhatók.
Vác, Esztergom és Győr városában van lehetőség személyes átvételre.
 
 

9. Garancia

A garanciára vonatkozó adatokat a Szállítás/ Szavatosság menüpont alatt olvashatja, természetesen minden termékünkre jár a Magyarországon hivatalosan előirt garanciális idő! Kérjük, figyelmesen olvassa el az oldal Általános Szerződési Feltételeiben foglalt garanciális feltételeket, melyet itt találhat: www.cipomarket.hu/doc/aszf.pdf

 

 

10. Regisztráció
 
A regisztráció menete: Miután rákattintott a regisztrációra, és kitölti az űrlapot, kattintson a regisztrálok gombra. Miután rákattintott, a rendszer küld Önnek egy megerősítő emailt. A levelezésében a kapott linkre kattintva aktivizálhatja a regisztrációját. A megerősítő link nélkül nem használható a felhasználói név és jelszó! Miután aktiválta felhasználói nevét, jelszavát beléphet a rendszerünkbe...
 
 
11. Elfelejtett jelszó! 
Ha elfelejtette jelszavát, tegye a következőket:
Kattintson a főoldalon a bejelentkezésre. Ott kattintson a "Elfelejtetted a jelszavad?" gombra, itt az e-mail címét írja be, majd kattintson a "küldés" gombra. Rendszerünk egy e-mailt küld, melyben generál egy ideiglenes jelszót, amit természetesen megváltoztathat.  Jelszavakat nem tudunk visszakeresni, mivel a jelszavakat a rendszer titkosítva tárolja. 
 
12. Fizethetek-e egészségpénztári kártyával?
Nem, mivel interneten keresztül leadott rendelések esetén nincs személyes kapcsolat, igy a kártya terminálon történő lehúzása földrajzi akadályokba ütközik. 
 
13. Fizethetek-e a futárnál EP kártyával?
Nem, mivel a futár nem cégünk alkalmazottja, igy ő nem hordja magával az EP  kártya leolvasó terminált, nála csupán az átvett csomag ellenértékét tudja fizetni a Vásárló.
 
14. Kérhetek Egészségpénztári számlát?
Természetesen az egészségpénztári számlára elszámolható termékeknél igen, kérjük ezt minden esetben jelezze felénk a megrendeléskor a számlázás résznél.
 
 15. A www.cipomarket.hu oldala eredeti termékeket árul?
Természetesen oldalunkon nem árusítunk hamisítványokat, minden termékünk a márkát értékesítő nagykereskedésből származik. 
 
KÉRJÜK ÖNT, VEGYE FIGYELEMBE, HOGY WEBÁRUHÁZUNK MUNKATÁRSAI A TELEFONOS ÜGYFÉLSZOLGÁLATON KÍVÜL A CSOMAGOLÁST, SZÁMLÁZÁST ÉS ÁRUFORGALMAT IS BONYOLÍTJÁK, ÍGY NEM MINDEN ESETBEN ÉRHETŐK EL AZONNAL TELEFONON.
KÉRJÜK, RÉSZESÍTSE ELŐNYBEN AZ E-MAIL KAPCSOLATFELVÉTELT, 24h-N BELÜL VÁLASZOLUNK (MUNKAIDŐBEN) ÖNNEK!