Gyakorian Írott Kérdések

Gyakran Ismételt Kérdések -GYIK

Mit tegyek, ha kérdésem van a rendelésemmel, termékkel kapcsolatban?

Kérjük elsősorban e-mailben érdeklődjön!

Kollégáink a rendelések feldolgozásán túl csomagolnak, logisztikáznak, vevőket szolgálnak ki, így nem minden esetben tudunk telefont felvenni, az e-mailekre azonban munkanapokon 24-48 órán belül igyekszünk válaszolni. Hétvégén, ünnepnapokon mi is próbálunk pihenni, kérjük, a következő munkanapig legyen türelemmel, levelét igyekszünk megválaszolni.

Hogyan tudok vásárolni?

Rendelés elküldéséhez nincs szükség regisztrációra a webshopon. Amennyiben többször szeretne oldalunkon vásárolni, érdemes regisztrálnia, hiszen fiókjában megadhatja és szerkesztheti a számlázási és szállítási adatokat, valamint láthatja előző rendeléseit is, illetve egyéb kedvezményeket is felhasználhat.

Mennyibe kerül a szállítás?

  • Gls házhozszállítás: 1390.-
  • Utánvét kezelési költség: 390.-

Fizetési lehetőségek

A webáruházban utánvéttel, előre utalással és bankkártyával Barion rendszeren keresztül is tud fizetni. 70.000 Ft feletti rendeléseknél kizárólag előre utalással vagy rendezett bankkártyás fizetéssel tudunk rendelést kiküldeni.

Amennyiben nem sikerül a Barionon keresztül történő bankkártyás fizetés, lehetőség  van fizetési módot váltani a rendelésen belül.

Ha nem jó a méret, mit tegyek?

Amennyiben nem megfelelő a rendelt termék mérete, az alábbi lehetőségek közül válaszhat

-        Csere lehetősége: az átvételtől számított 14 naptári napon belül, bármilyen készleten lévő termékre. Természetesen csak sértetlen, eredeti gyári állapotú,  nem használt terméket áll módunkban visszacserélni. A csere költsége bruttó 1590 Ft

-        Amennyiben a vételárat szeretné visszakapni, jelezze e-mailban: a markascipo@webaruhazak.info címen. A termék visszaküldése a Fogyasztó saját költségére történik. Cégünk 14 naptári napon belül utalja vissza a termék árát az Ön által megadott bankszámlaszámra.

Mi a teendőm, ha cserélni szeretnék, a csere folyamata?

1.     Emailben jelezze felénk a csere szándékát és, hogy mire szeretné cserélni a terméket

2.     Kérjük, küldjön részünkre jól látható képeket a termékről, a talpáról, a felsőrészről, majd raktárkészlettől függően 1-8 munkanapon belül küldjük Önnek a csere terméket

3.     Amennyiben nem tud képeket küldeni a termékről, úgy legyen kedves a számlán található Postázási címre eljuttatni részünkre a terméket, ennek beérkezése és ellenőrzése után tudjuk feladni a cserére kért terméket, melynek díja a kiválasztott szállítási mód szerint alakul

4.     A visszaküldendő terméket az eredeti saját dobozával és a számla másolatával együtt kérjük, bármilyen papírba vagy nylonba csomagolja be, és adja át a futárnak, aki, mikor viszi a csereterméket, felhelyezi a cserematricát. A csere költsége 1590 Ft

 

Mi a teendőm, ha vissza szeretném kérni a termék árát?

1.     Küldje vissza hozzánk a terméket sértetlenül a számlán található Postázási címre, mely a számla fejlécén  zárójelben látható, az eredeti dobozában, bármilyen csomagolóanyaggal beborítva úgy, hogy a termék dobozát ne érje ragasztószalag

2.     Kérjük ügyeljen rá, hogy a termék minden tartozéka a csomagban legyen és valamilyen formában (mail, telefon) jelezze, hogy szeretné visszakapni az árát.

3.     Kérjük az elállási nyilatkozatot, vagy az alapján a visszafizetéshez szükséges adatokat külön papírra (ne a számlára!) írva, a bankszámlaszámáját megadva helyezze be a visszaküldendő csomagba a termék mellé a beazonosításhoz és a pénzvisszafizetés megkönnyítéséhez.

 

Hogyan küldjem vissza a nem megfelelő terméket? Ki állja a visszaküldés költségét?

-        A terméket az eredeti dobozában, bármilyen papírba (tehát nem szükséges az eredeti csomagolás, de a termék beazonosításához és tárolásához nélkülözhetetlen saját doboza szükséges!) becsomagolva postai úton, vagy futárszolgálattal is visszaküldheti nekünk.

-        Amennyiben a termék hibás, úgy kérjük, előzetesen küldjön számunka fényképet a hibáról, mely esetben a visszaszállítás költségét cégünk állja

-        FONTOS: amennyiben hibás terméket kapott vagy a termék szavatossági időn belül meghibásodott, úgy legyen szíves képeket küldeni a hibáról és megvárni, míg kollégáink intézi a szavatossági folyamat előírásait. A terméket saját költségre visszahozatjuk, azonban amennyiben ennek ellenére Fogyasztó feladja a terméket, úgy nem áll módunkban a visszaküldés költségét megtéríteni.

-        HIBÁS teljesítés esetén a szavatossági jogok sorrendje szerint első sorban javítást biztosítunk, amennyiben a termék nem javítható, úgy cserét, majd pénzvisszafizetést kérhet.

-        A visszaküldés költségét elállás esetén Fogyasztónak kell állnia

-        Fogyasztónak nem minősülő megrendelő nem rendelkezik elállási joggal

 

Szavatosság

A szavatosságra vonatkozó adatokat a Szállítás/ Szavatosság menüpont alatt olvashatja

SZÁLLÍTÁSI HATÁRIDŐ: 1-8 MUNKANAP A SZERZŐDÉS LÉTREJÖTTÉT KÖVETŐEN (2.VISSZAIGAZOLÓ E-MAIL UTÁN)